تور استانبول

تور های استانبول،قیمت تور استانبول،تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول

تور های استانبول،قیمت تور استانبول،تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول،تور لحظه آخری استانبول،تور ارزان استانبول،بهترین هتل استانبول،قیمت تور استانبول،رزرو تور استانبول

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل ویلای زوریخ استانبول .gif.gif.gif Istanbul Villa Zurich Hotel

هتل ویلای زوریخ استانبول Istanbul Villa Zurich Hotel  یکی از هتل های سه 3 ستاره خوب می باشد و در سال 1997 در منطقه تقسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 42 اتاق تمیز و زیبا آماده استقبال از مسافران و گردشگرانتور استانبول می باشد. هتل ویلای زوریخ استانبول از اماکن توریستی و گردشگری مانند موزه هنرهای معاصر استانبول و مراکز خرید و فروشگاه های خیابان استقلال و میدان تکسیم استانبول حدود 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین گردشگران تور استانبولمیتوانند وعده های غذایی خود را در رستوران هتل با نمایی مشرف به مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی میل کنند و لذت ببرند. فاصله هتل ویلای زوریخ استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتر یا 20 دقیقه با ماشین است و به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک می باشد. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-ویلای-زوریخ-استانبول.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ویلای زوریخ استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات،کافه بار، گرمایش،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوکشی،صرافی،اجاره اتومبیل،فکس و کپی،سرویس مراقبت از کودکان،حمام ترکی و... .

-ویلای-زوریخ-استانبول-2.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-3.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-4.gif

-ویلای-زوریخ-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سابنا توپکاپی استانبول .gif.gif.gif Istanbul Topkapi Sabena Hotel

هتل سابنا استانبول Istanbul Sabena Hotel یکی از هتل های 3 ستاره خوب ارزان قیمت می باشد که در سال 1974 میلادی در منطقه تاریخی توپکاپی استانبول ترکیه بنا شده است. هتل سابنا استانبول با 5 طبقه و در مجموع با تعداد 30 اتاق راحت،تمیز و زیبا خود آماده جذب مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در منطقه قدیمی و جذاب توپکاپی استانبول واقع شده است و اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر بازار بزرگ ، مسجد آبی، موزه ایاسوفیا Hagia ، کاخ توپکاپی ، ارتدوکس و کلیساهای ارمنی که در مرکز قدیمی استانبول واقع شده است به این هتل نزدیک می باشد و حتی گردشگران تور استانبول با کمی پیاده روی می تواانند از کاخ عثمانی دیدن به عمل آورند. فاصله هتل سابنا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر می باشد. رستوران و کافه هتل واقع در لابی با صبحانه بوفه باز در صبح ها و ناهار منوی انتخابی آماده سرویس دهی به میهمانان تور استانبول می باشند. هتل سابنا استانبول در سال 2005 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-سابنا-استانبول.gif

-سابنا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سابنا استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با نمای دریا،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری،مینی بار،لاندری و خشک شویی و... .

-سابنا-استانبول-2.gif

-سابنا-استانبول-3.gif

-سابنا-استانبول-4.gif

-سابنا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارال استانبول .gif.gif.gif Istanbul Maral Hotel

هتل مارال استانبول Istanbul Maral Hotel یکی از هتل های 3 سه ستاره خوب است که در سال 2008 میلادی در منطقه پاشازاده شهر استانبول ترکیه بنا شده است. هتل مارال استانبول با در 6 طبقه و با 24 اتاق مدرن و مجهز همراه با خدمات دهی مطلوب گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول به شمار می آید. هتل مارال استانبول نه تنها با اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد آبی،ایا سوفیه،کاخ عثمانی توپکاپی،بازار بزرگ و... نزدیک می باشد بلکه با مراکز تجاری استانبول نیز مجاورت دارد و این هتل را با سایر هتل های سه ستاره متفاوت کرده است. رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی و عثمانی اصیل از میهمانان هتل پذیرایی به عمل می آورد. همچنین مسافران تور استانبول می توانند در پکیج های گشت شهری و بازدید از اماکن توریستی و تاریخی که هتل ثبت نام می کند شرکت به عمل بیاورند. فاصله هتل مارال استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-مارال-استانبول.jpg

-مارال-استانبول-1.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مارال استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران ترکی،کاف بار،سیستم تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان،اتاق های بدون استعمال دخانیات،صندوق امانات،آسانسور،ترانسفر فرودگاه،خدمات 24 ساعته سرویس اتاق،فکس و فتوکپی،اجاره اتومبیل،صرافی،لاندری و خشک شویی و... .

-مارال-استانبول-2.jpg

-مارال-استانبول-3.jpg

-مارال-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سینم استانبول .gif.gif.gif Istanbul Sinem Hotel

هتل سینم استانبول Istanbul Sinem Hotel یکی از هتل های با درجه بندی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 16 اتاق راحت و تمیز به ارائه خدمات رسانی برای گردشگران تور استانبول می پردازد. هتل سینم استانبول  در منطقه تاریخی و جذاب قدیمی شهر واقع شده است و فاصله آن تا اماکن توریستی استانبول مانند بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، ایا صوفیه، کاخ توپکاپی عثمانی، کلیسای ارتودوکس ها و ارمنی ها بسیار نزدیک می باشد. هر روز صبح ساعت 7 الی 10 صبح صبحانه بصورت بوفه با کیفیت عالی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود و همچنین مسافران هتل سینم استانبول با خدمات سرویس دهی اتاق شبانه روزی و نوشیدنی های موجود در لابی میتوانند از مهمان نوازی سنتی ترکیه لذت ببرند. فاصله هتل سینم تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد و همچنین گردشگران تور استانبول در صورت اقامت بیش از 3 شب بصورت رایگان به هتل ترانسفر میشوند.

-سینم-استانبول.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل سینم استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با صبحانه بوفه،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی،خدمات تحویل بار و چمدان،سرویس دهی اتاق 24 ساعته،پارکینگ،اینترنت بی سیم وای فای،خدمات بیدار باش و... .

-سینم-استانبول-1.jpg

-سینم-استانبول-2.jpg

-سینم-استانبول-3.jpg

-سینم-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

  • alireza madineh
  • ۰
  • ۰

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

هتل آرام قشم .gif.gif.gif Qeshm Aram Hotel

هتل آرام قشم یکی از هتل های سه ستاره جزیره می باشد و در مرکز شهر قشم در نزدیکی بازار ستاره کوی نور بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 22 اتاق زیبا ، تمیز و آرام و دلنشین آماده خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل به مراکز تجاری شهر نزدیک بوده است و برای مسافرانی که قصد خرید دارند بهترین گزینه می باشد. فاصله هتل آرام قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند قلعه پرتغالی ها 1.4 کیلومتر، مراکز تجاری 500 متر، جنگل های حرا 35 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل آرام قشم تا فرودگاه جزیره حدود 40 کیلومتر میباشد. این هتل جز هتل های 3 ستاره خوب جزیره می باشد به خصوص برای آن دسته از مسافران تور قشم که برای خرید به جزیره زیبا قشم سفر میکنند.

-آرام-قشم.jpg

-آرام-قشم-2.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آرام قشم

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،رستوران،کافی شاپ،آسانسور،خدمات تجویل بار و چمدان،اینترنت رایگان بی سیم لابی،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و...

-آرام-قشم-1.jpg

-آرام-قشم-3.jpg

-آرام-قشم-4.jpg

قوانین هتل آرام قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهار 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرام قشم روی نقشه

هتل مارینا 1 قشم .gif.gif.gif Qeshm Marina 1 Hotel

هتل مارینا 1 قشم یکی از هتل های سه 3 ستاره تقریبا نوساز جزیره است که در سال 1390 شمسی در شمال شرقی جزیره قشم بنا شده است. هتل مارینا 1 قشم در 2 طبقه و در مجموع با 80 اتاق زیبا و تمیز با خدمات دهی مطلوب به مسافران تور قشم آماده پذیرایی هر چه بهتر می باشد. فاصله هتل مارینا 1 قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر، قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم،میدان امام قلی خان حدود 6 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله تا جنگل دریایی حرا 80 کیلومتر می باشد. رستوران هتل مارینا 1 قشم با ظرفیت بیش از 150 نفر با انواع غذاهای دریایی و با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور قشم و مجالس و ضیافت ها می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است و فاصله هتل مارینا 1 قشم تا فرودگاه جزیره قشم حدود 40 کیلومتر است. همچنین میهمانان تور قشم می توانند از اینترنت رایگان بی سیم واقع در لابی هتل استفاده نمایند.

-مارینا-1-قشم.jpg

-مارینا-1-قشم-1.jpg

 

امکانات،تصاویر و عکس های هتل مارینا 1 قشم

پذیرش تمام وقت،رستوران، تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو،اینترنت WIFIرایگان،تلویزیون ال سی دی،یخچال،قفل درب ها به صورت کارتی و... .

-مارینا-1-قشم-2.jpg

-مارینا-1-قشم-3.jpg

-مارینا-1-قشم-4.jpg

-مارینا-1-قشم-5.jpg

قوانین هتل مارینا 1 قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل مارینا 1 قشم روی نقشه

هتل بهشت قشم .gif.gif.gif Qeshm Behesht Hotel

هتل بهشت قشم یکی از هتل های 3 ستاره خوب جزیره قشم است و در سال 1383 در بهترین قسمت شهر قشم بنا شده است. این هتل با 2 طبقه و تعداد 70 اتاق مختلف تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. هتل بهشت قشم به مراکز تجاری،تاریخی و توریستی قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر،قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم بسیار نزدیک بوده و فاصله هتل بهشت قشم تا فرودگاه جزیره حدود 53 کیلومتر می باشد. رستوران هتل بهشت قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره است و با انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-بهشت-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل بهشت قشم

پذیرش تمام وقت،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،رستوران،کافی شاپ،اینترنت رایگان بی سیم،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و... .

-بهشت-قشم-1.gif

-بهشت-قشم-2.gif

-بهشت-قشم-3.gif

قوانین هتل بهشت قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل بهشت قشم روی نقشه
  • alireza madineh