تور استانبول

تور های استانبول،قیمت تور استانبول،تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول

تور های استانبول،قیمت تور استانبول،تور ارزان استانبول،تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول،تور لحظه آخری استانبول،تور ارزان استانبول،بهترین هتل استانبول،قیمت تور استانبول،رزرو تور استانبول

  • ۰
  • ۰

شهر تاریخی میسیس آنتالیا :

اگر به آنتالیا سفر کردید ،کمی جلوتر از جاده آدانا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار شهری با نام میسیس قرار گرفته است که از دیدنی های آنتالیا ست . از ویژگیهای این شهر قرار گرفتن آن در سر راه جاده ابریشم است. در میسیس و اطراف آن در نگاه اول ویرانه های دوران رومیان از جمله سنگفرش موزائیکی که متعلق به قرن چهارم میلادی است به چشم می خورد. در این سنگفرش کشتی نوح و حیوانات داخل آن نیز به تصویر کشیده شده است. که تماشای آن برای شما گردشگران تور آنتالیا خالی از لطف نیست. کمی آنطرف تر و در امتداد جاده، ویرانه های تاریخی ییلان کاله و کاخ شاهمران برفراز کوهی سنگی به شکلی که کاملاً بر روی رودخانه جیحان قرار گرفته است ، که ازجاهای دیدنی آنتالیا ست ، ارز اندام میکند. در قسمت جنوبی ییلان کاله و در منطقه سیرکلی به جنبه کاری های انجام شده توسط هئیت هیت ها نماینگر آن است که موواتالیش در طول مسیر حرکتی خود به کشور مصر در منطقهسیرکلی سری زده و در آنجا توقفی نیز داشته است .این مکان برای گردشگران تور آنتالیا بسیار دیدنی خواهد بود.


misis1.jpg


حمام رومی آنتالیا :

وجود آثار باستانی به جاذبه گردشگری آنتالیا ترکیه کمک بسیاری نموده است ،حمام رومی آنالیا دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. این حمام که از دیدنی های تور آنتالیا  می باشد ، در شرق منطقه سیده-دش و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام)و(کیزیل آگاچ) بوده قرار گرفته است . که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

_رومیهای_آنتالیا.jpg


مقبره آهی یوسف آنتالیا : 



40702_557.jpg


از دیدنی های آنتالیا ، مقبره آهی یوسف است که واقع در محله سلجوق کوچه مرمرلی آنتالیا می باشد و در سال ۱۲۴۹ با نام آهی یوسف بنا شده است. از سنگ ساخته شده و مسجدی کوچک به شکل مربع می باشد. در قسمت جنوب مسجد و در میان دیوار های قلعه مقبره آهی یوسف قرار دارد که مورد احترام مردمآنتالیا می باشد . اگر به مکان های تاریخی علاقه مند می باشید حتما از این مقبره در تور آنتالیا دیدن فرمایید.


مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94


هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از مسافران تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg



هتل 5 ستاره کنکورد دلوکس آنتالیا در ساحل لارا بنا شده است. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تور آنتالیا انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، فروشگاه، کرایه ماشین، فکس و کپی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_2.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_3.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_5.jpg

_کنکورد_دلوکس_آنتالیا_4.jpg


 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

تور آنتالیا نوروز 95

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی